Senarai produk

Monday 28 April 2014

Tips langsing dengan mudah

Assalamualaikum w.b.t
Bersiaran dari teratak kecil yg kebasahan disimbah hujan lebat petang tadi.
Hari ni saya nak bg sedikit tips mudah untuk melangsingkan badan..kadang kadang aktiviti ini kita dah biasa lakukan tanpa kita sedari

1. Gunakan tangga untuk naik ke tingkat atas.
2. Berjalan cepat 
3. Bersenam atau aktiviti regangan yg dapat melancarkan peredaran darah.
4. Tunggang basikal secara perlahan lahan tapi dalam tempoh yang lama. Aktiviti ini dapat   
    merampingkan peha dan mencantikkan peha
5. Berenang 

Sekilo berat yg dapat dikurangkan dari badan merupakan kejayaan yg besar...teruskan usaha anda untuk turunkan berat badan ya..
Saya pengedar sah shaklee di area k.kangsar, lenggong, sg.siput
Hubungi saya 013-3764099
Saya juga masih berjuang menurunkan berat badan..dari 70kg hingga 65 kg..target saya 60 kg..saya nak kurus dgn selamat dan berkesan..pm saya..saya bersedia berkongsi cara pemakanan produk shaklee dengan anda.

No comments:

Post a Comment