Senarai produk

Saturday 19 April 2014

KENAPA PERLU AMBIL SUPLEMEN

Kenapa agaknya kita perlu ambil suplemen...selama ni apa yg kita makan tak berkhasiat ker?..Ala apa susah kalau sakit demam, sakit kepala panadol kan ada..sejam dua hilang la rasa sakit tu..tapi kita pasti x penyakit tu x akan berulang lagi?yakinkah kita dengan pengambilan ubat ubatan sintetik sebenarnya memudaratkan untuk jangka masa panjang..jom saya kongsikan dengan anda sebab utama kita perlu mengambil suplemen..
1) pencemaran persekitaran- persekitaran yg terdedah dengan pencemaran..air, udara, tanah sudah banyak yg tercemar..seiring dengan kemajuan teknologi, proses pemodenan menyumbang kepada pencemaran..kita tak mampu menolak pemodenan malahan kita terpaksa menerima risiko pencemaran.

2) pengambilan makanan yang kurang berkhasiat- gaya hidup masa kini makanan segera menjadi pilihan utama..sayur sayuran dan buah- buahan yang kita makan pula terdedah dengan racun serangga dan baja kimia.

3) gaya hidup tidak sihat- jarang bersenam dan tidur yang kurang menjejaskan kesihatan

4) tekanan hidup - corak kehidupan masa kini membuatkan manusia semakin stress dan tertekan..tuntutan kerja..masalah kewangan dan banyak lagi.

5) pengambilan ubat berlebihan- pengambilan ubatan sintetik memberi kesan jangka masa panjang kepada badan tanpa kita menyedarinya.

Mengapa Shaklee?
Shaklee sentiasa selamat, sentiasa berkesan dan sentiasa mesra alam dan dibuktikan berpandukan kajian saintifik.


No comments:

Post a Comment